вторник, 16 април 2013 г.

Давам частни уроци по сватбени танци


Искате ли да се направи възхитителен подарък на вашите гости на сватбеното тържество?
Подарете си уроците за вашия първи сватбен танц, танца на любовта, чрез предлаганите от мен уроци по първи сватбен танц в столицата. 
Парадоксално е, че чрез уроците по сватбени танци вие получавате шанс да се отпуснете.  А музиката дава позитивно настроение. Ако имате намерение да бъдете креативни и като сватбена двойка да бъдете уникални, то сватбените танци са един чудесен повод за това.Заниманията по сватбени танци се провеждат в центъра на София, 7 дни в седмицата, в удобно за вас време. Цената на един час е двадесет и пет лева (на сватбена двойка).
За информация и записвания можете да позвъните на телефон 0879464643, Мария Велева.



1 коментар:

  1. Ето и един отзив от другия ми сайт относно уроците по сватбени танци:
    "Годеницата ми и аз трябваше да започнем обучен танци, но нито един от двама ни не притежаваше танцувални умения. Преподавателката по сватбени танци Мария Велева беше много отзивчива и научихме неща, които никога не мислех, бихме могли да изтанцуваме.

    Госпожа Мария Велева ни научи от основите от стъпките до по-сложните завъртания и други елементи, затова силно я препоръчваме на всички бъдещи сватбени двойки. Тя ни даде едновременно увереност, че ние може да се справим с танцовата хореография в предстоящата ни сватба.

    Аз силно препоръчвам да изберете Мария Велева, ако търсите да получите истинска помощ с първия ви танц на сватбата.

    ОтговорИзтриване